6097881609 |
Estratègies i recursos per atendre la diversitat del centre |
2016-2017 |
Taller a centre. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
27/10/2016 - 15/5/2017 (15 hores) de 12:00h a 14:00h |
|
ESC Països Catalans |
|
rbla. Corregidor Escofet, 92 (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Segrià
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2016 - 28/09/2016 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Donar resposta a la diversitat que disposem al centre tenint en compte les franges altes i baixes de la diversitat
|
| |
Objectius |
1. Conèixer els aspectes neurobiològics i educatius que intervenen en l'aprenentatge
2. Conèixer els trets diferencials entre dificultat, transtorn i altes capacitats en l'aprenentatge
3. Conèixer estratègies per aplicar a l'aula per afavorir la inclusió segons l'estil d'aprenentatge de l'alumne
4. Cercar propostes d'adequació escolar per afavorir l'aprenentatge
|
| |
Continguts |
1. Aspectes neurobiològics i educatius que intervenen en l'aprenentatge
2. Els trets diferencials entre dificultat, transtorn i altes capacitats en l'aprenentatge
3. Estratègies per aplicar a l'aula per afavorir la inclusió segons l'estil d'aprenentatge de l'alumne
4. Propostes d'adequació escolar per afavorir l'aprenentatge
|
| |
Formador/a |
Roser Castelló i Roser Vianya
|
| |
Avaluació |
Transferència a l'aula
|
| |
Requisits de certificació |
1. Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
2. Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l’aprofitament i la
transferència immediata.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat de l'Escola Països Catalans
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
27/10/2016 |
1200 |
1400 |
Sessió 2 |
dijous |
24/11/2016 |
1200 |
1400 |
Sessió 3 |
divendres |
27/01/2017 |
1200 |
1400 |
Sessió 4 |
dijous |
23/02/2017 |
1200 |
1400 |
Sessió 5 |
dilluns |
15/05/2017 |
1200 |
1400 |
|
| |